
Geen nieuwe kerncentrale in Borssele: Wat vindt u?
Algemeen 92 keer gelezenBorsele – Het kabinet heeft bevestigd dat er géén nieuwe kerncentrale in de gemeente Borsele komt. Daarmee komt een einde aan een lange periode van onzekerheid voor inwoners, ondernemers en dorpen in het Sloegebied.
De Borselse Bode wil weten hoe u dit besluit ervaart. Bent u opgelucht, kritisch, verbaasd of juist verdeeld? Heeft u zorgen over wat dit betekent voor de regio, of ziet u vooral kansen nu de rust terugkeert.
Deel uw mening. Mail uw reactie naar deborselsebode@zeeuwsmediacentrum.nl. Uw bijdrage kan, anoniem als u dat wilt, worden opgenomen in de krant.



















