
Warme dag eindigt vrijdag met meterkastmelding in ’s-Heerenhoek
Algemeen 123 keer gelezen’s-Heerenhoek - In een woning aan de Dregmanstraat zijn vrijdagavond in de meterkast enkele draden gesmolten. De brandweer rukte uit om de situatie te controleren en veilig te stellen.
De ploeg uit Borssele werd rond 14.05 uur met spoed gealarmeerd voor een melding van een woningbrand. Ter plaatse bleek dat het om gesmolten bedrading in de meterkast ging. De brandweer heeft de stroom afgesloten en uitvoerig nacontroles gedaan.



















